Zere kuiten

27 september 2017

Vorige week hebben wij de laatste week bij de tienermoeders gehad. Onze laatste dag was donderdag al omdat vrijdag de verkiezingen waren hier. Wij hadden donderdag wafels met slagroom en aardbeien meegenomen. Vrijdag waren de verkiezingen. Ons werd verteld dat het niet handig was om dan de straat op te gaan in verband met drukte en dronken mensen. Vanaf donderdag 18:00 tot zaterdag ochtend mocht er ook geen drank geschonken worden. Uitgaan zat er voor ons ook niet in omdat hierdoor alle uitgaansgelegenheden dicht waren. Vrijdag dus maar een dagje aan het zwembad en optijd naar bed. Zaterdag ochtend ben ik met Fleur, Jaminica en Maureen naar Oranjestad geweest. Na een heerlijke lunch bij de Mac Donalds konden Fleur en ik er weer tegen aan. Dat was ook wel nodig want wij gingen eind van de middag de Hooiberg beklimmen met de andere meiden. Toen wij al aankwamen bij de Hooiberg en omhoog keken dachten wij al 'waarom doen wij dit'. Maar wij wilde perse vanaf daar de zonsondergang zien. Na een zware tocht naar boven met vele tussenstops zijn wij boven aangekomen. Maar een stelletje dozen bij elkaar want wij waren zo druk bezig met allerlei foto's maken aan de verkeerde kant dat wij de zonsondergang helemaal vergeten zijn. Naar boven was dus gelukt maar toen moesten wij nog naar beneden. Ik dacht heel stoer nou dat is makkelijker dat doe ik wel even. Mijn kuiten dachten hier anders over. Een stijle trap naar beneden is echt geen aanrader op dat moment. Maar ook dat heb ik met veel pijn en moeite gered! Na het eten nog een drankje in bugaloe en toen waren wij moe van deze intensieve dag.

1. Marco:
    27 september 2017
    en op slippers werkt natuurlijk ook niet mee😂😂😂😂
  2. Mariska Flink:
    😂😂😂 doosje