Nog een berichtje

11 september 2017 - Cunucu Abao, Aruba

Inmiddels is zoals beloofd het filmpje van de les aqua gym geupload. Dit heeft wat vertraging gehad in verband met de slechte wifi. Dit weekend is toch iets anders gelopen dan gepland. Vrijdag avond zijn we uit gegaan bij de high rise. Hier zijn wij in club Gusto beland. Tot 11 uur was het hier happy hour en betaalde je dus 4 dollar voor een cocktail. Hier hebben wij met onze grote meidengroep de rest van de avond gefeest. Tijdens het uitgaan ook nog heel even gefacetimed met mijn lieve vriendjes uit Nederland zodat zijn een beetje mee konden genieten. Zaterdag hebben wij de hele dag aan het zwembad gezeten, het was geen lekker weer om naar het strand te gaan. In de avond hebben wij pasta carbonada gemaakt. Tijdens het eten bedachten we dat wij naar een strandfeest wilde gaan omdat daar de Nederlandse zanger Gio kwam optreden. Wij hebben de groep meiden opgetrommeld en zijn met zijn 6e naar het feest gegaan. Hier kwamen wij om half 11 aan. De hele avond waren er artiesten en danseressen. Allemaal Arubaanse billenschud muziek, dus we hebben lekker staan swingen. Om 2 uur in de nacht kwam eindelijk Gio. Hierna zijn wij naar huis gegaan.

Zondag was het weer geen lekker weer om iets te doen. Iedereen was ook nog een beetje aan het bijkomen van de afgelopen avonden. Dus verbleven wij weer aan het zwembad. Verder heb ik met Melanie en Rianne op hun terrasje gezelig zitten kletsen onder het genot van een hapje en een drankje. Om half 5 ben ik een powernap gaan doen. Vervolgens stonden Melanie en Fleur in mijn kamer dat we om 19:00 bij het restaurant op het resort zouden gaan eten met 11 meiden. Ik ben mij dus gaan klaarmaken voor weer een avondje opstap. Na het eten zijn wij naar Moomba Beach gegaan. Hier is iedere zondag een live band en daarna een DJ. Ook hier werd veel billenschud muziek gedraaid. Doordat het zo ontzettend heet was ben ik tussendoor gaan afkoeen in de zee. Ook stond ik bij Moomba Beach opeens naast Gio die de vorige avond nog voor ons had opgetreden. Hier moest en zouden wij dus mee op de foto gaan. Alle foto's van het weekend zijn te vinden in het album. Toen wij terug gingen was het keihard aan het regenen en onweren. Wij kwamen helemaal doorweekt in one appartement. Gauw onder de douche gesprongen en daarna lekker mijn bedje in gedoken. Vandaag zijn wij weer om 8 uur begonnen. Wij hebben 2 huisbezoeken gedaan. 1 van de huizen was een huis zonder glas ramen. Zelfs in de voordeur zat geen glas in de raampjes. Het huis was oud en vervallen. De bovenste verdieping was niet bewoonbaar. Hier zaten duiven. De auto die voor de deur stond miste een aantal wielen. Ik heb in het album foto's bijgevoegd. Dinsdag gaan wij naar een school waar leraren seksuele voorlichting krijgen. Seks is een groot taboe hier en daar wordt in principe dus ook niet over gesproken. Omdat er zoveel tienermoeders zijn is het belangrijk dar er seksuele voorichting op school gegeven wordt. Ook leraren vinden dit een lastig onderwerp en willen deze les liever niet geven. Leraren hebben zelf vaak ook weinig kennis over dit onderwerp. Wij gaan observeren hoe de leraren reageren op de les. In de pauze gaan wij als het goed is een echte Arubaanse lunch krijgen. Woensdag ga ik meelopen op het consultatiebureau. Hier ga ik meelopen met de dokter, verpleegkundige en de weegkamer.

1. Mariska Flink:
    12 september 2017
    Wat ben je heerlijk aan het genieten. Leuk morgen het consultatiebureau, even heel wat anders weer. Ik ben benieuwd, hoe dat daar allemaal gaat.
  2. Marco:
    12 september 2017
    goed bezig mop...het is dus niet alleen maar party..😂😂😂😂😂😂
  3. Corrina:
    13 september 2017
    Jaloersmakend weer allemaal!!! Goed bezig scheet!!!! 😃
  4. Yvonne Onderstijn:
    18 september 2017
    Wat fijn dat je me al hebt toegevoegd, ik ga jemig houden en genieten van je verhalen lieve. Alle succes en blijf genieten! 💖😘