Aangekomen op Aruba

18 augustus 2017

3 uur geleden zijn wij na een reis van 12 uur geland in het warme Aruba. Vanmorgen om 9 uur begon dit avontuur op schiphol. Hier werd ik uitgezwaaid door mijn lieve vrienden; Nick, Beaudine, Dennis, Mike, Mitchel, Thijs en Sven. Allemaal vroeg de wekker gezet na een lange nacht in het casino met zijn allen. Wat was het leuk dat zij er waren om mij uit te zwaaien! Nick, Beaudine, Dennis en Mike ga ik 23 oktober hier op het eiland zien. Zij komen mij dan hier opzoeken. Mijn ouders en zusje gingen mee ipb'en. Zij zijn ook meegekomen. Om 12:30 gingen wij uiteindeijk de lucht in. Wij vlogen eerst naar Bonaire, hier deden wij 9 uur en 25 minuten over. Eenmaal op Bonaire geland bleven wij een uur in het vliegtuig zitten. Daar stapten er passagiers uit en kwamen er passagiers bij. Vanaf Bonaire was het nog 29 minuten vliegen. Om 18:00 lokale tijd (00:00 Nederlandse tijd) zijn wij geland. Al vrij snel waren wij door de controles heen en konden wij een taxi pakken richting Blue Village. Daar hebben wij ons direct ingecheckt. Wij zijn naar onze kamer gewezen. Een huisje met een slaapkamer, keuken, eethoek, slaapbank en een badkamer met een ruime douche. De eerste hagedissen, leguanen en kakkerlakken hebben wij al gezien. Die lopen gewoon voor onze voeten langs. Na onze spullen in de kamer gezet te hebben zijn we wat gaan eten bij de bar op het resort. De bar is van een Nederlandse man uit Tilburg. Hier verkopen ze allerlei Nederlandse snacks! Als eerste maaltijd hebben wij dan ook kipshoarma en patat besteld. Na deze lange reis is het tijd om ons bed in te gaan!

1. Marco:
    19 augustus 2017
    ik had het niet beter kunnen beschrijven..jullie avontuur is nu echt begonnen
  2. Mariska Flink:
    19 augustus 2017
    wij mogen nog even een klein beetje mee genieten en dat vind ik super leuk. Maar het is duidelijk jullie gaan het hier prima redden.❤
  3. Corrina:
    19 augustus 2017
    Nu gaat het echt beginnen!! Enjoy!!!
  4. Bernadine:
    19 augustus 2017
    Geweldige ervaring. Geniet ervan.