Maureen jarig 21/08/2017

21 augustus 2017 - Cunucu Abao, Aruba

Maandag 21/08/2017, Maureen is jarig. Zij begon de dag met vele facetime gesprekken voor haar verjaardag. In die tussentijd ben ik 10 baantjes gaan zwemmen. Hierna zijn we naar de auto verhuur gegaan om 10 uur. Hier was niemand aanwezig. Wij zijn doorgereden naar Rodgersbeach. Hier heb ik even gesnorkeld. Grote en kleine vissen gezien en hele grote zee egels. Rodgersbeach is een heel rustig strandje met prachtig helder water. Na Rodgersbeach zijn we doorgereden naar Babybeach. Dit was een veel drukker strand. Dit strand staat bekend om de kindvriendelijkheid. Het water was hier ook erg mooi. Hier hebben we een beetje door het water gelopen. Na Babybeach zijn wij weer terug gereden richting de autoverhuur. Hier was inmiddels iemand aanwezig. Hier bleek dat de autoverhuur een fout had gemaakt op de website. Hierdoor was onze auto niet gehuurd, maar inmiddels was het geld wel van onze rekening afgehaald. De verhuurder was een aardige man die zou gaan regelen dat het geld terug op de rekening gestort zal worden. Hier wachten wij nog even op. Zodra het geld terug gestort is kunnen wij een andere auto krijgen bij een ander adres. Dit is in principe al zo goed als geregeld. Nadat wij bij de auto verhuur waren zijn wij doorgereden naar Oranjestad. Hier hebben wij eerst geluncht bij de Paddock. Na de lunch zijn wij nog in Oranjestad gaan winkelen. Dit was niet zo heel groot. In Oranjestad kwamen we er achter dat de eclips te zien was. Die hebben wij daar bekeken door een zwart vel. Daarna zijn wij terug gereden naar het appartementencomplex. Hier hebben wij nog even gezwommen. Na ons klaar gemaakt te hebben voor de avond zijn wij naar Moomba beach gegaan. Hier hebben wij op het strand bij een gezellige bar wat gedronken op Maureen haar verjaardag. Hier was ook de zonsondergang te zien. Om 20:00 zijn wij naar domino's pizza gereden en hebben wij bij het appartement de pizza's opgegeten. Na het eten nog wat spelletjes gedaan en toen zijn we lekker gaan slapen.

1. Mariska Flink:
    22 augustus 2017
    Weer een heerlijke dag op dit mooie eiland.
  2. Liesbeth:
    22 augustus 2017
    Ziet er heerlijk uit! Geniet nog maar even, voordat jullie straks aan de slag moeten, xx
  3. Marco:
    22 augustus 2017
    nu is het nog vakantie..straks aan de bak
  4. Yvonne:
    24 augustus 2017
    Nog gefeliciteerd Maureen!
    Ben benieuwd hoe snel het teruggestort wordt en jouw eigen wagentje komt!
    Geniet nog even met je zus en ouders!