Kennismaking

23 augustus 2017 - Savaneta, Aruba

Vandaag om 09:30 hadden wij een kennismakingsgesprek. De stagebegeleider had het verkeerde adres aan ons doorgegeven dus stonden wij bij een verkeerd huis. De aardige bewoonster van het huis heeft ons de richting gewezen richting het Wit Gele Kruis. Het Wit Gele Kruis ligt op ongeveer een half uurtje rijden van ons appartement. Hier hebben wij ons gesprek gehad met Monique. Wij beginnen maandag 28/08/2017 om 09:00 tot 17:00. Verder zijn onze werktijden 5 dagen per week van 08:00-16:00. Wij gaan de eerste week meelopen met onze praktijkopleider. Maandag beginnen wij met ons inlezen in de organisatie en de dossiers. In de middag hebben wij direct ons eerste huisbezoek.  Na een week meegelopen te hebben met de praktijkopleider gaan wij zelf 2 huisbezoeken per dag doen. Tot 22/09/2017 blijven wij hier werken. Vanaf 25/09/2017 gaan wij in de wijkzorg werken. Dat is wat dichter bij ons appartement. In ongeveer 10 minuten rijden zijn wij daar. Wij blijven in de wijkzorg tot 20 oktober. Daarna zit voor ons de stage erop en kunnen wij weer verder gaan met waar wij nu mee bezig zijn! VAKANTIE VIEREN.

1. Mariska Flink:
    23 augustus 2017
    hahahhah...vakantie vieren kunnen jullie goed en net al jullie nieuwe "vrienden" op het complex wordt alles vast een feestje!
  2. Corrina:
    23 augustus 2017
    Hahaha het werken moet nog beginnen en ze heeft het alweer over vakantie vieren!!
  3. Bernadine:
    24 augustus 2017
    Als er goed gewerkt wordt, heb je ook vakantie nodig om de motor goed te katen lopen. Haha.
  4. Yvonne:
    24 augustus 2017
    Volgens mij is het na het werk en in het weekend ook "vakantie " !!!!
    Enjoy!
  5. Claudia:
    3 september 2017
    Superleuk om op afstand met je mee te lezen! Geniet van alles lieverd! Dikke kus